کمد رختکن فلزی

کمد رختکن نه درب/کمد فلزی نه درب/قیمت کمد رختکن نه درب

کمد رختکن نه درب/کمد فلزی نه درب/قیمت کمد رختکن نه درب

 

کمد رختکن نه درب فلزی


این محصول توسط شرکت آژند صنعت سازان پیشروتولید وبه بازار عرضه میگردد-

مشخصات کمد نه درب فلزی:

  • ضخامت ورق: این محصول در ضخامت ورق های مختلف تولید ومونتاژ میشود ضخامت ورق ها شامل ۶۰-۷۰-۹۰ میباشد.نوع ورق مورد استفاده در این محصول ورق روغنی که عموما از شرکت فولاد مبارکه تهیه میشود مورد استفاده قرار میگیرد.
  • نوع قفل کمد رختکن:بنا به سفارش مشتری در این محصول قفل های گلن گدنی قفل های سویچی استفاده میگردد.قفل های سویچی دوبل با جنس مرغوب در این کمد ها مورد استفاده قرار میگیرد.
  • متعلقات کمد رختکن:بنا به سفارش مشتری در این محصول قابلیت نصب پایه آلمینیومی وو پایه پلاستیکی و جا حوله روی درب وجا کفشی اضافه نیز وجود دارد.
  • نوع رنگ :رنگ در این محصول بنا به سفارش مشتری به دو صورت رنگ هوا خشک و رنگ کوره ای استفاده میگردد.رنگ کوره ای بصورت پودری الکترو استاتیک میباشد که در دمای ۲۲۰ درجه پخته و با کیفیت بالا به مشتریان عرضه میشود.

این محصول یکی از  پر فروش ترین محصولات شرکت ما میباشد که دارای ابعاد سلولی بسیار مناسبی جهت باشگاه و مدارس و خوابگاه  ها میباشد.ابعاد سلولی این محصول ۳۳*۴۰ میباشد که سیازی متوسطی در سلول های کمد های رختکن میباشد.

کیفیت این محصول بسیار بالاست وقابلیت نصب قفل گلن گدنی را دارا میباشد و  همچنین این محصول در ضخامت ورق  ۵۰ نیز محصول محکمی میباشد.

این محصول فاقد جا کفشی و همچنین رخت آویز میباشد.رنگاین محصول هم میتواند رنگ هواخشک استفاده شود وهمچنین هم میتواند رنگ پودری و همچنین رنگ مایع کوره ای لازم به ذکر است این  محصول را میتوان  با رنگ بندی درب های متنوع نیز سفارش داد.

 

پروژه/قفسه ریلی بایگانی/کمد رختکن/پروژه تخت خواب فلزی

با ما در تماس باشید


تماس با ما

محصولات ما

سایر محصولات ما

جهت ارتباط با شرکت آژند صنعت و دریافت کاتالوگ و پیج اینیستا گرام  کاتالوگ تخت خواب  لطفا مارا دنبال کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *